회원가입 로그인

داستان واقعی پشت خرید بازدید استوری

작성자 Consuelo
작성일 24-08-30 20:31 | 6 | 0

본문

این پیج یکی از بهترین انتخابها برای تبلیغات اینستاگرامی به حساب میآید؛ زیرا ۱/۲ فالوور آن بهخوبی در کامنتها حضور دارند، ویدیوها را میبینند و آنها را لایک میکنند. در فصل ششم ارسطو میخواست با او ازدواج کند اما مادر ارسطو ازدواج آنها را به هم ریخت. ما در صدای رسانه برای شما ویدیوهای تبلیغاتی را تولید میکنیم که بیشترین تأثیرگذاری و بهترین بازخورد را از تبلیغ در اینستاگرام دریافت کنید. در چنین شرایطی، باید پیجی را برای تبلیغ انتخاب کنید که محتوای باکیفیت و جذابی تولید کند. به عنوان مثال، اگر مخاطبان هدف شما نسبت به تبلیغات تصویری معمولی به تبلیغات Stories بهتر پاسخ دهند، باید پول بیشتری را برای تبلیغات Stories اختصاص دهید. اول از همه بهتر است که از روش های تبلیغاتی اینستاگرام مطلع شوید. وارد مغازه شدیم باورم نمی شد که چنین مغازهای این همه مدت تو این خیابون وجود داشته و من ازش بیخبر بودم.


اسامی پیج های تبلیغاتی

به همین دلیل، امکان به هدر رفتن بخش قابل توجهی از بودجه اختصاص داده شده برای نمایش تبلیغات به کاربران غیر ایرانی، استفاده از این روش را در داخل کشور بیثمر ساخته است. شاید شما می خواهید که تبلیغتان فقط در روزهای هفته یا آخر هفته نمایش داده شود. البته فقط فیسبوک آن هم چون اینستاگرام متعلق به فیسبوک است، این امکان را برای تان فراهم کرده است. اما اینستاگرام به صورت رایگان برای شما در دسترس است تا بدون هیچ هزینهای و فقط با روزی چند ساعت وقت گذاشتن و بدون پرداخت اجارهای برای مغازه، اجناس خود را به راحتی به فروش برسانید. در ژانویه ۲۰۲۱، نسخه محدود بتا اندروید به کاربران اجازه داد بدون نیاز به اتصال برنامه تلفن همراه به اینترنت از واتساپ وب استفاده کنند. از آنجاییکه بیشتر افراد در بیش از یک شبکه اجتماعی فعال هستند، با استفاده از این روش میتوانید مخاطبان اینستاگرام خود را افزایش دهید. برای تبلیغ در اینستاگرام هیچگونه مبلغ مشخصی تعیین نشده است که ثابت کند بهترین نتیجه را برای شما دارد؛ اما توصیه متا برای شروع تبلیغات در این شبکه، در نظر گرفتن حداقل 5 دلار در روز میباشد.


تبلیغ مستقیم در اینستاگرام

در سپتامبر ۲۰۰۴، او ۱۱٫۹ میلیون دلار برای یک ویلای مدیترانه ای ۱۱۱۰۰ فوت مربعی در لس آنجلس پرداخت که در سال ۲۰۰۶ به قیمت ۱۵ میلیون دلار فروخت. Donnelley با ۳۴۵ میلیون دلار خریداری شد. متوجه خواهید شد که چندین گزینه هدف برای کمپین های مختلف جهت انتخاب در اینجا وجود دارد. «فتوگرافی پُز» یکی از بهترین پیجهای اینستاگرام برای تبلیغ است که دربارهٔ ژست عکاسی ایدههای خلاقانهای را در اختیار مخاطبان خود قرار میدهد و با تعامل خوبی که در میزان لایکهای این صفحه میبینیم، انتخاب خوبی برای داشتن تبلیغ موثر است. این پلتفرم تبلیغات به شما این امکان را می دهد تا مخاطبانی که ایجاد می کنید را ذخیره کرده که بعدا دوباره از آن ها استفاده شود. با اینکه استقبال چندانی از IGTV نشد اما این نوع محتوای اینستاگرامی هنوز هم قابلیت استفاده در تبلیغات را دارد. آموزش نکات زیبایی همیشه مورد استقبال قرار میگیرد. اکثر پیجهای گردشگری، علاوه بر ارائهٔ نکات کاربردی برای سفر، تبلیغات هم انجام میدهند. همه ما پیش از انجام هرکاری یک سری برنامه ریزی ها انجام می دهیم و موارد لازم را آماده می کنیم تا به کار اصلی مان بپردازیم؛ تبلیغات در اینستاگرام نیز از این قائده مستنثی نیست و پیش از شروع به انجام آن باید یک سری پیش نیازها را فراهم کرد.


حتما شما با بلاگر ها یا افرادی که فالوور های بالایی در اینستاگرام دارند و کار تبلیغات برند ها را انجام می دهند، آشنایی دارید. موضوعی که در حال حاضر به سختی قابل انجام بوده؛ چون الگوریتم های اینستاگرام با پیج های مخالف برخورد میکنند. «ورزش سه» یکی دیگر از بهترین پیجهای اینستاگرام برای تبلیغ است که میتوانید آن را انتخاب کنید؛ چون این پیج با ارائهٔ مطالب ورزشیِ بهروز، دنبالکنندههای زیادی (بیش از ۴ میلیون) جذب کرده است. برای این که دست تان بیاید چه مخاطبی را انتخاب کرده اید، فیس بوک گزینه Audience definition gauge را ارائه می کند. ارتباطات: کاربرانی را انتخاب کنید که قبلاً در برنامه، رویداد یا صفحه شما بوده اند. البته باید گفت که اینستاگرام ایران را تحریم کرده است و امکان این نوع تبلیغ برای ایرانیان وجود ندارد. در حقیقت در برخی از مواقع هدف از تبلیغات در اینستاگرام، فروش کالا و یا خدمات نبوده و ما میخواهیم تا با استفاده از این متند تبلیغاتی، نام و شهرت برند خود را در ذهن کاربران ماندگار کنیم. روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر، از استوری اینستاگرام استفاده میکنند؛ بنابراین میتوان گفت، استوری، جایگاهی جذاب برای تبلیغ در اینستاگرام است. در ادامه شما را با اهمیت تبلیغات در اینستاگرام آشنا می کنیم.


اگر مخاطبان شما خانمها و آقایانی هستند که به استایل خود اهمیت زیادی میدهند، میتوانید این پیج را برای تبلیغ انتخاب کنید. البته نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که این نوع تبلیغ تنها برای اکانت های بیزینسی قابل استفاده است، بنابراین اگر هنوز حالت اکانت شما به صورت personal است، باید آن را به بیزینس تغییر دهید تا اینستاگرام را به عنوان اسپانسر و حمایتگر کسب و کار خود انتخاب کنید. برای مثال، پست یا استوری تبلیغ شما به این شکل است که اینفلوئنسر از محصول شما استفاده میکند و به مخاطب میگوید که این محصول چه کمکی به او در بهبود زندگی کرده است. بهروز فریبا که پسر فهیمه معمولی و بهبود فریبا و برادر بهتاش فریبا است. پروفایل افراد معروف در اینستاگرام یک وجه تمایز با کاربران معمولی دارد. و به کاربران امکان میدهد متن، پیامهای صوتی و پیامهای ویدیویی ارسال کنند، تماسهای صوتی و تصویری برقرار کنند و تصاویر، اسناد، مکانهای کاربر و سایر محتواها را به اشتراک بگذارند. کارشناسان و تیم مشاوره ما بهترین راهکار تبلیغ در اینستاگرام را متناسب با بودجهتان به شما معرفی خواهند کرد.


تبلیغ پیج اینستاگرام در استوری

با توجه به اینکه تبلیغ در استوری، پُست یا ربات اینستاگرام انتشار خواهد یافت، مراحل اجرای تبلیغ متفاوت خواهد بود. تبلیغ کننده برای هر ساعت از انتشار تبلیغ بنری شما در فید پست های خود، هزینه ای را دریافت می کند. علاوه بر آن، باید اطمینان حاصل کنید که این افراد واقعی هستند تا تبلیغات شما را به هدفتان برسانند. برای تبلیغات اینستاگرام باید در نظر داشته باشید که دوست دارید مطلب شما چند هزارتا لایک بخورد. نه تنها آن را همزمان با چند پیج دیگر از نظر بازدهی تبلیغ تست کرده ایم بلکه قیمت تبلیغات آن نیز نسبت به بقیه رقبا کاملا مناسب است. در صورتی که شما به دنبال مشاوره و پشتیبانی رایگان تبلیغ در اینستاگرام هستید، می توانید با شماره جواد یاسمی تماس بگیرید تا یک یا چند جلسه پشتیبانی رایگان برای شما برگزار شود. در بخش بعدی، نکات مهمی را در این زمینه با شما در میان میگذاریم تا بتوانید نتیجهٔ بهتری بگیرید. ارائهٔ این نکات مفید، سبب شده مخاطبان واکنش خوبی به محتوای آن داشته باشند. صفحههایی که در زمینهٔ آموزش فعالیت دارند، با ارائهٔ محتوای آموزشی دربارهٔ موضوعهای مختلفی مانند فتوشاپ و عکاسی و حتی نکاتی در زمینهٔ راهاندازی کسبوکارها، توجه و اعتماد مخاطبان زیادی را جلب میکنند؛ بنابراین تبلیغات در این پیجها میتواند کارساز باشند.


تعرفه تبلیغات در استوری اینستاگرام

تبلیغ مناسب میتواند توجه مخاطبان را جلب کند، به جذب مشتری بیشتر منجر شود و در نهایت، درآمد را افزایش دهد؛ ولی شاید بپرسید که تبلیغ خود را به کدام پیج بسپاریم؟ شاید کمتر کسی کلیپ های سوریلند را ندیده باشد و کاراکترهای معروف پرویز و پونه را نشناسد! پیج سوریلند که متعلق به سروش رضایی است یکی از پیج های پر مخاطب و تاثیرگذار اینستاگرام است که با زبان طنز به انتقاد از رفتارهای نادرست اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی می پردازد. او تا به این لحظه بیش از 6.5 میلیون نفر فالوور دارد و با توجه به صمیمیتی که با مردم دارد، میزان تعامل پیجش نیز بالاست و فوق العاده بازدهی خوبی برای تبلیغات در این پیج خواهید داشت به شرطی که موضوع تبلیغ و خدمات شما مورد پذیرش این پیج قرار گیرد چون هر موضوعی تبلیغ نمی شود. شما نمی توانید مخاطبان ایرانی زیادی به روش Instagram ADS جذب کنید؛ دلیل آن این است که تبلیغات به روش اسپانسری به درستی در اختیار کاربران ایرانی قرار نمی گیرد و به دلیل شرایط تحریم ها، اینستاگرام امکان استفاده از این روش برای کاربران ایرانی را مسدود کرده است. در صورتیکه قصد استفاده از این نوع تبلیغات را دارید می توانید با شماره 32112-031 تماس گرفته از مشاوره رایگان افراک بهره مهند شوید.


اگر شما تصمیم دارید به کمک تبلیغات اینستاگرامی کسب درآمد کنید، باید اکانت شما شرایط زیر را داشته باشد. اگر شما فالوور زیادی داشته باشید، می توانید محصولات یا خدمات خود را به فروش برسانید و در صورتی که به تازگی شروع به فعالیت کرده اید، به کمک تبلیغات در اینستاگرام می توانید محصولات و برند خود را به کاربران زیادی معرفی کنید. با یک برنامه ریزی درست میتوانید به خوبی فرایند جذب فالوور را انجام دهید. این شیوه از تبلیغات معمولا بین صفحاتی انجام می شود که از نظر اندازه و تعداد فالوور واقعی و میزان عملکرد به یکدیگر مشابهت بیشتری دارند و عموما هرینه ای برای کسب وکار نخواهد داشت. تکآهنگ اول این آلبوم، «خاطراتت» با همکاری لا ماری از گروه چامبائو، به مدت ۳ هفته در جایگاه ترانههای داغ لاتین قرار داشت. شناسایی برند شما به کاربران در اینستاگرام، تنها مزایای راه اندازی کسب و کار در این شبکه اجتماعی نیست. اینکه چه نوع از سه روش تبلیغ پیج اینستاگرام مناسب پیج و کسب و کار شما می باشد، خیلی ساده نیست. منتشر می کنند و این اشخاص به معرفی برند، پیج و یا محصول تبلیغاتی می پردازند. با توجه به این موضوع، اگر محتوای پیج شما هم با این موضوع مشترک است، هر چه زودتر از اکانتهایی که در ادامه معرفی میکنیم، برای تبلیغات استفاده کنید.


تبلیغ رستوران در اینستاگرام

با استفاده از ویژگیهای فروشگاهی اینستاگرام، کاربران بدون اینکه از اینستاگرام خارج شوند، محصولات را بررسی میکنند و میخرند. اگر شما بدون برنامه و درک بازار هدف تبلیغ کنید، نمی توانید مخاطب زیادی جذب کنید. 3. بدون محدودیت می توانید محصولات خود را به فروش برسانید. شما به کمک تبلیغات اینستاگرامی می توانید کاربران ایرانی جذب کنید و اگر تخفیف ویژه ای برای فروش محصولات خود قرار داده اید، به کمک تبلیغات در اینستاگرام می توانید محصولات خود را به فروش برسانید. تبلیغات در این صفحه به ۲ صورت نمایش داده میشوند: استوری و پست موقت. ما در این مطلب انواع تبلیغات در اینستاگرام را معرفی کرده ایم. برگه کاوش یا اکسپلور، صفحهای است که در آن کاربران محتوا و حسابهای کاربری جدید را براساس علایق خود کشف میکنند. تجربه نشان داده است که محتوای تبلیغاتی بومی و غیر مستقیم بازخورد بیشتری دریافت کرده و مشارکت و تعامل کاربران بیشتری را به خود جلب میکنند. نشان داده شده است که اینستاگرام به ۸۰ درصد از کاربران کمک می کند تصمیم بگیرند که محصول یا خدماتی را بخرند یا نه.


اکیدا توصیه می کنیم نکاتی که در همین مطلب برای موفقیت و بازده بیشتر تبلیغات آموزش داده شده اند را یاد بگیرید. تنها با توجه به تعداد لایکهای هر ویدیو میتوانید تعامل بالای آن را حس کنید. همین امر باعث میشود که مخاطبان زیادی این صفحات را دنبال کنند؛ بنابراین میتوانید تبلیغات خود را با اطمینان بیشتری به این پیجها بسپارید. به این تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ هم گفته میشود. تبلیغاتی که توسط اینفلوئنسرها منتشر شود، اینفلوئنسر مارکتینگ گفته می شود. تبلیغات گسترده در اینستاگرام به آن نوع از تبلیغات گفته میشود که در پیجهای محبوب و پرطرفدار اجرا میشود. در این مرحله براساس ایدهای که برای تبلیغ در نظر گرفته شده، محتوای مورد نیاز تولید میشود. گروهی به پخش این سخنان از شبکه سراسری تلویزیون اعتراض کرده و بعضی کاربران اظهارات او را با عملکرد داعش مقایسه کردهاند. علاوه بر این، میتوانید هشتگهای مرتبط را شناسایی کنید تا عمیقتر در گفتگوهای مرتبط با برند که مصرفکنندگان در شبکههای اجتماعی دارند، غوطهور شوید.



جذب تبلیغات در اینستاگرام

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تماس با لایک سون وب سایت خود باشید.

댓글목록 0

등록된 댓글이 없습니다.

주소: 서울특별시 구로구 가마산로 27길 24, 비 102호

전화번호:02-6342-3000 | 팩스번호 02-6442-9004

고유번호 : 560-82-00134 (수익사업을 하지 않는 비영리법인 및 국가기관 등:2본점)